יום שני, 22 באוגוסט 2011

אוכל מהיר, נשים מוכשרות

ביום חמישי האחרון הגיעו משלחת מכובדת של בעלות עסקים לסדנא שלי. נשים שהחליטו לפרגן לעצמן יום, במהלכו הן קיבלו זווית ראיה שונה על העסק שלהן. אני רוצה לתת לכן הצצה ליום מרגש ומרתק, יום בו למדנו, הכרנו, שמענו וחזרנו הביתה עם המון נקודות לחשיבה ולעשייה.


צילום: נעמי יוגב


בשנים האחרונות אני עוסקת בליווי של עסקים בתחומי עיצוב, יצירה ולייפסטייל ולא במקרה. בחרתי בתחום התמחות זה כי אני אוהבת אותו. אני רואה את הכישרון והיוזמה של הנשים איתן אני עובדת ורואה את התשוקה לצאת החוצה, שכולם ישמעו עלי, שכולם ירצו אותי, שכולם יפרגנו לי. אחרי אין ספור ייעוצים, פיתחתי שיטה. כזו שמאפשרת לאותה אישה , ליצור, לייצר והכי חשוב ליהנות מפירות עמלה. ראיתי את האתגרים, את המחסור בזמן, את הפחדים, את רגעי חוסר הביטחון, את הלא נודע. היה לי חשוב למצוא שיטה שמאפשרת להמשיך ליצור ולהתפתח ויחד עם זאת לשמור על הקול האישי, על האוטנטיות. שיטה שמתאימה את עצמה למעצבת, ליוצרת ולא כופה עליה נוסחאות, מודלים ופעולות שלא בהכרח מתאימות לאופי של העסק שלה ולה, כבן אדם.


צילום: נעמי יוגב

את הסדנא יזמתי כי נוכחתי לדעת שהשיטה מצליחה ורציתי לחלוק אותה, רציתי לתת לעוד נשים ובעלות עסקים להכיר את המעלית הסודית לקומה העליונה. אומנם מעלית סודית :) אבל אין קסמים. יש הרבה עבודה, יש הרבה מחשבה. כל אחת קיבלה חוברת עבודה, מעין תזכורת לשאלות ולנושאים החשובים. החוברת מאפשרת ללכת הביתה ולחשוב על הדברים, לתת לנושאים לשקוע ולצוף שוב, לבחון מכל מיני זוויות את העסק. לבחון מה צריך לחדד, איך נכון לבדל, מה אני עושה נכון ומה עוד אני יכולה לעשות.



צילום: נעמי יוגב

אני מאד גאה בנשים שהגיעו, והקדישו לעצמן יום. זה לא מובן מאליו. יש לנו את התחושה שאנחנו יכולות ומוכרחות לעשות הכל לבד, הכל על הכתפיים שלנו, במסע קשה וארוך. ואני שמחה להיות תחנת התרעננות במסע הזה. כולי תקווה שאותן נשים לקחו איתן משהו, קיבלו כוחות, שמעו סיפורים, החליפו חוויות ועכשיו מסתערות על השנה החדשה ממקום אחר, בטוח יותר בעצמו. מקום של שאלות, מחשבה ותכנון קדימה.
צילום: נעמי יוגב


לכל הנשים המקסימות שהגיעו- היה לי כיף, היה לי יום נפלא ומאד ריגשתן אותי. כמה כישרון הצלחתי לדחוף בחלל אחד! אבל אם תרשו לי- אני מפצירה בכן, אני כאן! אני מאמינה שאתן מחויבות להצלחות ולכן אני כאן בשבילכן. אני עומדת לרשותכן במייל לכל שאלה או התייעצות. אני יודעת שלוקח זמן לעכל את הדברים ולכן קחו את הזמן, תחשבו על הדברים, תקראו שוב את הרשימות ואת החוברת ובכל מה שאני אוכל לסייע אני יותר מאשמח לעשות זאת.


צילום: נעמי יוגב
 
יש לי סדנא נוספת ב- 7.9, חשבתי שאני פחות אתרגש אחרי המפגש הראשון אבל אחרי מפגש שכזה אני אפילו עוד יותר נרגשת.
אוגוסט עומד להסתיים ואנו בפתחה של שנה חדשה, עוד מעט גם נרכוש לוחות שנה חדשים ונתלה על הקיר. אז שנייה לפני שאנחנו בוחרות מיקום מעל שולחן העבודה, בואו נחשוב על השנה שתבוא, בואו נחשוב על איך אנחנו רוצות שהעסק שלנו יגדל השנה, ונכניס את כל הפעילויות שאנחנו נעשה כדי שהוא יגדל ויפרח.

5 תגובות:

  1. איזה כיף היה לכן

    השבמחק
  2. נראה שהיה מצוין- כיף לכן, נקווה שאצליח להצטרף לסדנה הקרובה...

    השבמחק
  3. באמת היה מוצלח מאוד, תודה רבה על סדנא נפלאה

    השבמחק
  4. היי מאיה, לא מוצאת כאן פרטים על הסדנה הבאה שלך,
    וגם לא כתובת מייל (???), אשמח עם תשלחי לי פאטים למייל שלי: cortdesign@gmail.com

    תודה,
    ג'ודית אשר.

    השבמחק
  5. הי מיה , אני בתחילת דרכי ומשתוקקת מאוד להיות עצמאית אנח מלווה בהרכה חששות ופחדים, ממש כפי שאת מתארת היתי שמחה לקבל ממך ייעוץ ויותר פרטים על הסדנה הבאה שלך
    mosheb83@bezeqint.net

    אשמח לקבל את עזרתך
    ליטל

    השבמחק