יום ראשון, 10 ביולי 2011

משאלות לשנה החדשה

אנחנו מפחדות. מכישלון, מהצלחה, מהתחייבויות, מלהחמיץ את הרכבת ועוד ועוד.

הפחד הוא מנגנון הישרדותי קדום שקיים בכל אדם ונועד לאותת לנו על סכנות אורבות.

אבל, בימינו הפחדים האלו מרחיקים אותנו מהחלומות, גורמים לנו לקפוא באזור הנוחות ולא להתפתח.

אני מתרגשת להזמין אתכן לעשות צעד. להציץ "בג'ונגל" בחוץ וללמוד איך ניתן להתגבר על הפחדים ולהצליח.

אני שמחה להזמין אתכן ל-workshop הראשון שלי, בו נלמד יחד איך לצאת מאזור הנוחות ובאילו כלים להשתמש על מנת שנוכל להתחיל להכין את העסק והיומן לקראת שנה של עשייה וצמיחה, להציב מטרות ולתכנן את המסלול.

אני מאמינה שאת הדרך הזו הכי נכון לעבור יחד ולכן אני מזמינה אתכן להיפגש, להכיר, להבין שלכולנו יש פחדים וחלומות, שכולנו רוצות אך מהססות, מזמינה אתכן לצחוק, לחזק ולהתחיל שנה במסלול חדש.

ה-workshop הראשון לא מציין רק את מס הסדנא אלא מהווה גם את שמה: אבן הדרך הראשונה בדרך החדשה, המחושבת, האסטרטגית והמרתקת.

מה בסדנא?
מסע. מסע מרתק לעסק של כל אחת מכן. כמו בכל מסע לפני שיוצאים חייבים מפה, תוכנית, מטרות, יעדים, חלום וצידה לדרך.
נלמד להכיר את המכשולים והאטרקציות, נכין את ארגז הכלים,נלמד שפות ומנהגים כמו- קד"מ, יח"צ, פרסום, רשתות חברתיות, שת"פ ועוד ונלמד ואיך לעבוד איתם נכון ולאורך זמן.

מסע טוב מתחיל ונגמר בחברה טובה. את הדרך נעבור יחד: יוצרות, יזמיות ומעצבות תוך כדי שיח פורה ומפרה ויצירה נוספת, של חברות וקשרים.

למי זה מתאים?
ליוצרות, מעצבות, בעלות עסקים שרוצות לפרוץ קדימה.

איפה, מה כמה?
אזור המרכז, בין השעות 10:00-15:00 בשני תאריכים: סוף אוגוסט ותחילת ספטמבר.
עלות למשתתפת -490 ₪ ל
נרשמות עד ה- 24.7 מחיר מיוחד של 440 ש"ח, לנרשמות בזוגות עד תאריך זה מחיר מיוחד של 700 ש"ח!הדרך הטובה ביותר להבטיח את מקומכן ולברר פרטים נוספים היא דרך המייל- maya@maya-landau.com
מספר המקומות מוגבל.
מחכה ומצפה לכן ולדרך המשותפת שלכן ושלנו.

מיה




10 תגובות:

  1. איך אפשר לברר מה הימים המדוייקים?

    השבמחק
  2. נשמע מצוין

    השבמחק
  3. היי, ניתן לקבל פרטים מלאים במייל:) מיה

    השבמחק
  4. מיה
    שמעתי עלייך כלכך הרבה דברים טובים שאני כמעט מתפתה..
    מה לעשות שאני רוצה גם וגם?גם להיות בבית בצהריים כשהם חוזרים וגם להנות ולעבוד?
    אפשר הצלחה של שלוש פעמים בשבוע? (:
    כי בפעם הקודמת שהצלחתי לא היה לי זמן לנשום..

    השבמחק
  5. היי מיה,

    קוראים לי טולי שמעתי עלייך (רבות) מחברתי יפעת פורשר,
    אני לא מצליחה לשלוח לך מייל, האם זו הכתובת הנכונה?

    אני מתעניינת בסדנא שלך, אני לא יודעת אם היא מתאימה לי לכן אכתוב על עצמי מס פרטים:

    אני בחופשת לידה, עם תינוק בן שמונה חודשים, אני לא יודעת אם להישאר איתו בבית או ללכת לדרך חדשה, אני מאפרת בתחילת דרכי, אני מתלבטת בין להיות אחת מצוות של מאפרות, שזה אומר להתחיל עם מאפרת מנוסה בשוק, שיש לה כבר את קשרי הלקוחות, את הידע גם המקצועי וגם השיווקי, או להתחיל לבד, או גם וגם בעצם.

    האם הסדנא מתאימה למאותגרות החלטה ומבולבלות?

    תודה טולי tuly2lee@walla.co.il

    השבמחק
  6. נשמע מצוין אשמח לקבל פרטים נוספים במייל.

    ליאת צוקרמן-lilies

    liliesgift@gmail.com

    השבמחק
  7. מעניין ביותר!
    אשמח לקבל פרטים למייל!
    יום טוב
    סיגל

    השבמחק
  8. היי ליאת- שלחתי מייל, במידה ולא קיבלת, אנא שלחי לי את המייל שלך למייל שלי.
    סיגל- לא צרפת כתובת, את מוזמנת לשלוח לי מייל
    maya@maya-landau.com

    השבמחק
  9. היי מיה- תודה, קיבלתי את המייל שלך ואשמח להשתתף!

    השבמחק
  10. איזה כיף שיש סדנא שבאמת נתונת כלים פרקטיים ללמוד לצמוח ולהצליח! יהיה מעולה!

    השבמחק