יום ראשון, 8 במאי 2011

יום עצמאות שמח

יום העצמאות הוא יום מרגש מאד עבורי, מאז שהייתי קטנה אהבתי לצפות במדליקי המשואה. אנשים שחלק מהחיים שלהם משמש השראה לכל עם ישראל ותמיד ידעתי שאני עוד אשיא משואה זו לתפארת מדינת ישראל!
יש משהו גדול במושג עצמאות, יש המון כח אבל יש גם בדידות. לפני כשנתיים יצאתי לעצמאות, החלטתי לעזוב משרה טובה בחברה מובילה עם בוסית נפלאה כי האש דלקה בי ורציתי לעשות הרבה דברים. גם רציתי לפתח קרירה שתאפשר לי לגדל את ביתי הבכורה ולהקים משפחה(כמה סימלי שביתי נולדה בדיוק ביום העצמאות). מאז אני מלווה עסקים קטנים, מעצבות, אמניות, יוצרות, יזמיות בתהליך שלבנות, לשקם, לרענן, לחזק את העסק שלהם. רבות מהן, הן נשים, אימהות שעוברות מסע מרתק לעצמאות שלהן. העצמאות והפריחה שלהן מעניקות לי את העצמאות והפריחה שלי.

ליאת שרון בורכה בכישרון רב, לב ענק שמחבק את הסביבה, את המשפחה וכל מי שמגיע איתה במגע. כשפגשתי את ליאת היא מאד רצתה להצליח, היא עשתה אריחים וכלים צבעוניים ויפים בסטודיו שלה. היא לא הבינה איך היא עוד אמורה להצליח, הרי הכלים שלה הכי יפים, היא משקיעה בהם מכל כולה והמוצר מושלם. יחד עברנו תהליך מרתק שנתן לליאת את הכלים לשווק נכון את העסק שלה, להגדיר את השפה שלו, להגדיר את החשיבות שלו ולהצדיק את קיומו. ליאת איפשרה לי להיות חלק מהמסע ומההצלחה וזה מרגש מאד! אלו כל הסיבות לעצמאות שלי.






"לפני שמונה חודשים נסענו לחופש באילת.
בדרך בעלי אמר לי שלדעתו הסטודיו לא מצדיק את עצמו.
בהתחלה נעלבתי, אחר כך כעסתי. בסוף הקשבתי.
כי הוא לא היה נגדי, הוא היה לגמרי בעדי, בעדו ובעד הסטודיו.
הוא ראה כמה קשה אני עובדת ומאוד רצה שהסטודיו יצליח, הוא האמין בי ובכשרון שלי.
הוא רק אמר לי את האמת.
כשחזרנו קראתי לגמרי במקרה את הבלוג של קרן שביט. לגמרי במקרה היא סיפרה שם על ערב
בהרצאתה של מיה לנדאו. אין כזה דבר לגמרי במקרה, זה היה לגמרי מדוייק ולגמרי הדבר שהייתי צריכה
לקרוא. עברו כמה שבועות והתקשרתי אליה.
קבענו פגישה והיא הגיעה אליי לסטודיו.
היא שאלה אותי המון שאלות שניסו למקד אותי לשאלה המרכזית: מה אני רוצה?
נדהמתי לגלות שאחרי לא מעט שנים שאני עובדת לא היתה לי תשובה.
כזאת היא: תמיד שואלת את השאלות הנכונות. יודעת בחושים חדים וחכמים לזהות את המקום
שעליו צריך לעבוד. שאותו צריך לפתור.
היא השאירה לי שיעורי בית: לצייר את הסיפור שלי באריחים. כי זה מה שאני עושה: אריחים.
ציירתי וגיליתי את התשובה. א-אהבה. ב- בית.
פתאום כל כך ברור, פתאום כל כך נוכח. אני יוצרת מתוך אהבה לאנשים את ביתם, את הקישוטים ונקודות החן
של הבית שלהם, מכניסה לביתם צבע ושמחה. כל כך פשוט, כל כך מדוייק.
וכזו היא מיה: מדוייקת, מקצועית, בעלת חושים חדים ומיוחדים. מרגישה אותי באופן נדיר, מלווה אותי בדרך שלי
ונותנת לי כלים שהפכו את הסטודיו שלי לבעל הצדקה ובעל הכנסה.
היא הזכירה לי מי אני, הזכירה לי את הצבע שלי, הזכירה לי את הרצונות שלי, מלווה אותי בגנגלינג היומיומי
שבין אמהות-קריירה.
איפשרה לי לתת צבע לקול שלי ולתת מקום לכשרון שלי,
מלבד הדרך האישית שעברתי היא נתנה לי כלים שיווקיים שאיפשרו לי לחשוף את הסטודיו שלי ו"להוציא אותו לאור"
היא הכירה לי את עולם הרשתות החברתיות, לימדה אותי תכנית עסקית, מיקדה אותי ביצירת קולקציות
וירידה לפרטים הכי קטנים שבניהול עסק קטן- שיהפוך להיות גדול..
היא הפכה את הסטודיו שלי לכדאי, לרווחי, לבעל ערך כלכלי למשפחה..
אני קוראת לה פסל החירות שלי, כי כזו היא:
מיה יקירתי הפכה אותי לאדם חופשי, שלא מפחד להעז,
שמעיז בצורה מאורגנת, מסודרת, עם לוחות זמנים והבנה של מה אני עושה..
בדרך הנפלאה שלה היא לא ויתרה לי וגם כשהיה לי קשה, היא לא ויתרה עליי.
ובזכותה אני לא ויתרתי על הסטודיו. לא ויתרתי על עצמי ולעצמי.
מיה בשבילי היא אשה חכמה,אסרטיבית, חזקה, רגישה, ברוכה בכשרון ובידע
בדרכה המיוחדת היא הזכירה לי את החלומות שלי ומאפשרת לי להגשים אותם..
תודה!! "

ליאת שרון



אתם מוזנים לבלוג ולאתר של ליאת

3 תגובות:

  1. ליאת עם ליבה הרחב והיפה מעוררת השראה.
    יוצרת שמחה ויופי.
    קרן ,ליאת ועוד ועוד נשים ואנשים שמשנים את תמונת העולם בעזרת שיווק חכם ואינטרנט .
    בנות , לשנס מותניים !!

    השבמחק
  2. מיה,
    כל הכבוד!
    רואים שכל מילה במכתב נכתבה מהלב ובהערכה גדולה, ומההיכרות של שיחת דקה ורבע איתך לפני שנה, אני מוכנה לחתום על כל מילה שנכתבה.
    המשיכי ועשי חייל.
    וגם לליאת המון הצלחה.
    מכל הלב,
    יעל.

    השבמחק
  3. תודה רבה, ליאת אדם מוכשר ובהחלט מעורר השראה.
    אני מקווה שבמילותיה תצליח לעורר בכולם השראה ודחף להצלחה

    השבמחק