יום ראשון, 12 בספטמבר 2010

רוצה יחס מועדף? תארגן 5000 חברים בפייסבוק

לאחרונה יצא לי לשמוע יותר ויותר מקרים בהם לקוחות של חברות מסויימות קיבלו יחס מועדף רק משום שציינו את העובדה שיש להם כמות נכבדה של חברים בפייסבוק, במצבים בהם בעל או בעלת החברים התלוננו על גבי דף החברה בפייסבוק ה"עוול" אף תוקן במהירות רבה במיוחד , אנו מניחים משום שכאשר מנהל או מנהלת הדף הציצו בפרופיל של אותו מתלונן וכאשר גילו את כמות החברים החליטו ש"איתו לא מתעסקים", האם גם פה יש מיני מהפכה? האם לא רק בעל המאה הוא בעל הדעה? האם גם מי שיש לו מסה קריטית של חברים יזכה ביחס מועדף כאילו היה סלב?
לדעתנו כן, ממספר סיבות- הראשונה שבהן עונה על הקלישאה שלקוח מרוצה מספר על כך ל- 5 אנשים אך לקוח לא מרוצה מספר על כך למספר כפול של אנשים, ואחד או אחת עם 5000 חברים בהחלט עלול לגרום נזק אם יספר, הסיבה השנייה היא שפשוט חברות שהשקיע הרבה כסף במיתוג וקידום ברשתות החברתיות לא היו רוצים להרוס זאת עם לקוח לא מרוצה ולכן לעתים מעדיפות לרצות את אותו הלקוח מהר .
יש גם מה שקרוי באזזרים, שזה דבר לא כל כך חדש, מאין דור חדש של עיתונאי צרכנות אשר מקבלים תמריצים ממינים שונים על מנת שיספרו על שירות או מוצר לאלפי החברים הוירטואליים שלהם.

בקיצור - חברים זה דבר מצויין, חברים וירטואליים הם ממש נכסים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה