יום ראשון, 29 באוגוסט 2010

דוגמא חיה - פייסבוק , יחסי ציבור ומדיה ישנה

אתמול עלה הסיפור על התיאטרון באריאל ועל האומנים שהודיעו שלא יופיעו בו, מה שבאמת מעניין זה כאשר נסעתי ברכב והאזנתי לחדשות בגלי צה"ל בשעה תשע בערב לערך, הופתעתי לשמוע שהשדרן מספר על כך שנפתחה בפייסבוק, אני אפילו לא זוכרת אם זו הייתה קבוצה בעד או נגד, מה שחשוב הוא שהשדרן ציין שנפתחה קבוצה והיא מונה כ- 200 חברים... אתם קולטים?, הפייסבוק משמש כיום כמדיום אשר זוכה להתייחסות רצינית מערוצים שנחשבים לרציניים, אז כל מי שחושב שהפייסבוק הוא בר חלוף והוא לא יותר מעוד איזה שהוא משהו שלא ממש מעניין אותו באינטרנט, אז מוטב לו שיתעורר, הפייסבוק כאן והוא כאן כדי להשאר, זהו עידן חדש בו כל אחד אם אג'נדה בין אם היא דבילית עד דמעות או רצינית עד דמעות הכלי בו הוא יוכל להביא למודעות את האג'נדה שלו מהר ובכוחות עצמו זה הפייסבוק, בין אם תרצה לשווק מוצר באינטרנט או ליצור יחסי ציבור לעסק שלך - המקום בו העלות היא אפסית והחשיפה היא גלובלית זה הפייסבוק.

ולדבר אחר... אתמול בחדשות סוף השבוע בערוץ 2 עם דני קושמרו היה אייטם על תופעה חדשה - סלבריטיז שצמחו נטו מהווב, מהאינטרנט, בכתבה הוצגו שני נערים בני 15 עם עדת מעריצות שלא תבייש אף כוכב שצמח במדיה הישנה כמו בתוכניות כוכב נולד וכו' , שני הצעירים אשר אחד מהם רוקד והשני שר, חיכו באופן מעורר הערצה תופעה דומה שיצר כוכב קנדי שהצליח באמצעות היוטיוב , הפייסבוק והאינטרנט בכלל לשווק את עצמו וליצור לעצמו הצלחה ברת קיימא, עד כדי כך שכל כוכב "לגיטימי" עומד בתור על מנת להופיע לצידו.
זוהי עוד הוכחה לחוזקתו של האינטרנט ולשימושו ככלי ראשי בדרך לפירסום שיווק והצלחה, - שורה תחתונה: היום - כל אחד יכול.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה