יום שלישי, 10 באוגוסט 2010

למה כדאי להקצות יותר לפרסום באינטרנט?

יותר ויותר מפרסמים מבינים שאת הקהל שלהם עדיף למצוא באינטרנט, ואפילו כדאי להיות חברים של הצרכן ברשתות חברתיות דבר שלא מתאפשר באמצעות פרסום בעיתון או בטלוויזיה למשל, ידוע כבר שכל דולר של פרסום באינטרנט מחזיר יותר מפרסום במדיה המסורתית כמו עיתון או רדיו, וגם הרבה יותר זול והכי חשוב ניתן לנטר את הפרסום ולהבין מה עובד ומה מוכר ומה לא, ולתקן מיידית, דבר שהוא בלתי אפשרי כמעט במדיה ישנה, האפשרות של ניטור תנועת הגולשים ואיך הם מגיבים לפרסומת שלך או לקמפיין שלך יצרה מהפכה של ממש.
אם אתה פונה לקהל צעיר, הערך המוסף של המדיה החדשה הוא עצום, אתה ממש יכול לתקשר עם הקהל שלך און ליין ולהבין אותו טוב יותר, ומה הצרכים שלו, אתה יכול להתאים את המוצר שלך לדרישת הקהל ובכך להגביר את המכירות , דבר שבעבר היה יקר ומסובך, מעבר לכך האפשרות של הצרכן להיות "חבר" וירטואלי של המותג מגבירה את הנאמנות שלו למותג, וזה על פי מחקרים אשר בדקו כיצד הנכונות של הצרכן להביע תמיכה במותג בפומבי מגבירה את הנאמנות שלו, ובהשאלה - הצטרפות כחבר לדף אוהדים של מוצר מסויים עושה את אותה עבודה בדיוק.

לסיכום, הצפי הוא שיותר ויותר תקציבי פרסום ומאצי שיווק יעברו ממדיה ישנה למדיה החדשה, האפשרויות כיום הן כמעט אינסופיות והעלויות עדיין יחסית נמוכות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה