יום חמישי, 5 באוגוסט 2010

יחסי ציבור באינטרנט

כמו שכתבתי בפוסטים האחרונים , התקשורת המסורתית התחילה לצטט את המדיה החדשה, אם בתוכניות כמו "מה בוער" בערוץ 2 ואם בטורים ומדורים שלמים בעיתונות הכלכלית שסוקרת את הנעשה ברשת על תחומיה השונים תוך התייחסות ללהיט העכשווי הלא הוא הפייסבוק, במילים אחרות ניתן לומר שמי שעושה משהו ששווה סיקור ומספיק מעניין ברשת יזכה גם לסיקור במדיה המסורתית , למשל דף פייסבוק שהתנהל בו דיון על גירוש ילדי העובדים הזרים זכה להתייחסות בתכנית מה בוער בערוץ2 דבר אשר בטוח יוצר "בוסט" נוסף לאג'נדה שאותו דף מנסה לקדם, אנו מאמינים שהתופעה תלך ותגדל - המדיה המסורתית תקדיש יותר ויותר התייחסות אם בתכניות ואם בטורים בעיתונות לנושא הרשת והנעשה בה , ישנם כאלו אשר בוודאי ממנפים זאת ויש להקדיש לכך מחשבה כאשר ניגשים לקמפיין באינטרנט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה