יום שני, 2 באוגוסט 2010

שימוש נכון במודעות ממומנות

לעתים לא יספיקו הדף המושקע והבאנרים המושקעים או אפילו תחרות הלייקים שתבטיח פרס מהמם כדי למשוך לדף הפייסבוק שלכם המון אדם, לעתים תצטרכו לתת פוש נוסף - הדרך הנגישה ביותר לעשות זאת היא לפרסם מודעות ממומנות בפייסבוק, ישנה אפשרות להפיץ ברשת החברתית (ללא קשר לרשת החברתית האישית שלכם או של הדף) מודעות בעלות לא גבוהה במיוחד אשר תחוייב לפי קליקים, כלומר כל לחיצה על המודעה שלכם תחוייב ויש עלות נוספת לכך וכך חשיפות אך היא שולית.

את הקמפיין הממומן ניתן יהיה למקד לקהל מסויים - ברזולוציות שונות, למשל רק גברים, רק אקדמאיות , רק אימהות וכו'.
כדאי מאוד שהמודעה הממומנת שלכם תכיל איזה שהוא מסר מושך, משהו שיהיה קשה להתעלם ממנו ויצית את הדימיון למי שיתקל במודעה כך שירצה לבדוק מה קורה בדף הפייסבוק שלכם - מסר עלוב ולא מעניין יגרום להתעלמות, אתם גם מאוד הייתם רוצים שהקמפיין באמת יהיה מפולח וממוקד לקהל המטרה שלכם על מנת להמנע מעלויות מיותרות, ולכן כדאי לדעת היטב למי אתם מכוונים.
מרגע שהגולש הגיע לדף שלכם יהיה כדאי מאוד שהוא או היא לא יתקלו בעוד דף פייסבוק משעמם וחסר מעוף, פה נכנס לפעולה איך נראה הדף שלכם ומה אתם מציאים למי שלוחץ לייק. על כך אדבר בפעמים הבאות.

וזכרו, כל אחד יכול לפתוח דף בפייסבוק , אבל לא כל אחד יודע להביא לכך שאותו דף יגביר את המכירות שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה