יום ראשון, 1 באוגוסט 2010

הבושם של סבא משחק אותה בפייסבוק

זוכרים את האולד ספייס? , בושם שהיה פופולרי הרבה לפני מושגים כמו "מטרוסקסואל" וחיבור לרגשות, למעשה קרוב לוודאי שמי שהיה מתבשם בבושם זה היה מרביץ למי שהיה משתמש במושגים אלו לידו...

בקיצור, אולד ספייס משחק אותה בפייסבוק ונותן בראש עם קמפיין מושקע ועשוי כמו שצריך שהביא עד עכשיו לא פחות מ- 743 אלף אוהדים!!, במרכז הקמפיין ישנו האולד ספייס גיי, והסלוגן הוא "תריח כמו גבר - גבר." , על פי נתונים הקמפיין אשר במרכזו דוגמן \ שחקן בשם אייזיה מוסטפה, שסירטוני הקמפיין רצו בעיקר ברשת , הביאו לעלייה של 107% במכירות בחודש החולף, אתם קולטים? קמפיין שרץ בעיקר ברשת (כלומר הרבה יותר זול מאשר במדיום אחר), הכפיל את המכירות.

בקיצור גם סיפור הקמפיין של אולד ספייס בפייסבוק מהווה דוגמא מדהימה לאן הלקוחות שלכם הולכים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה