יום רביעי, 4 באוגוסט 2010

הפייסבוק כמועדון לקוחות 2

בעולם כבר הבינו את זה, שמלבד ייצור תכנים לשם פעילות בדף הפייסבוק צריך גם לתת ערך מוסף לאוהדים שלך בדף על מנת למקסם את כוחו של הפייסבוק כסוג של מועדון לקוחות מקוון , כשם שכמעט כל עסק היום מציע הצטרפות למועדון לקוחות ובתמורה מציע סוג של עדיפות לחברים על פני לא חברים , אם מבחינת הנחות או הטבות כלשהן , כך גם יש להתייחס לדף המוצר שלך בפייסבוק.
ראיתי דפים אשר מייצרים תוכן סתמי ואפילו מעצבן כמו למשל שאלוני טריוויה שקשורים למוצר שלהם או תחרויות לייקים מאוד מטופשות (לא תמיד זה רע - תלוי במוצר) שלא קשורות למוצר , אם מתוך רצון להראות שישנה פעילות בדף הפייסבוק או סתם מתוך חוסר ידיעה מה עושים עם הדבר הזה , הדבר לעתים קרובות יביא לירידה משמעותית במספר האוהדים.

כדי להמנע מהמצב בו אתם מבריחים אנשים יש ראשית להבין מהו המוצר שלכם , למי הוא מדבר , לנסות להבין מדוע הם הצטרפו לדף שלכם, והכי חשוב לייצר ערך מוסף לאוהדים - לא רק מבחינת הטבות, ככל שדף הפייסבוק שלכם יתן חוויה לאוהד כך סביר שתוכלו לשמר את האוהדים ואף לייצר עלייה לאורך זמן.. והכי חשוב, לייצר יותר מכירות באמצעות הכלי הזה שנקרא פייסבוק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה