יום שלישי, 20 ביולי 2010

דפים מרובים בפייסבוק - רשתות, זה עושה לכם לא טוב

רשתות רבות, של בתי קפה מסעדות וחנויות מגיעות למצב שכל סניף פותח לעצמו דף בפייסבוק, הדבר נראה לא משהו בלשון המעטה, כשלקוח יחפש את דף הרשת בפייסבוק על ידי חיפוש באתר עצמו הוא יתקל הרבה פעמים בשלל דפים שאמנם נושאים את שם הרשת ואת שם הסניף.
לדוגמא : לקוח שמחפש לצורך העניין את רשת בתי הקפה "קפה או תה" יתקל הרבה פעמים בתוצאות הבאות:
"קפה או תה" - בת ים
"קפה או תה" קרית מוצקין - כבוד
"קפה או תה" מלצרים סניף בית שאן

וכך זה יכול להמשיך, אין שום בעיה לעודד את הזכיינים לפתוח לעצמם דף בפייסבוק אך צריכה להיות לזה איזושהיא נראות אחידה, ממש כפי שלקוח היה מצפה לראות את אותו עיצוב של סניף בכל מקום בארץ ולקבל בדיוק את אותו קפה או תה כך גם חשוב שהנראות שלכם בפייסבוק תישא סוג של ציביון אחיד, הפייסבוק הופך למקום שיותר חתכי גילאים מבלים בו את זמנם, וצריך לדעת לפנות גם אליהם, לא כל לקוח \ משתמש בפייסבוק הוא סלחן לגבי הנראות שלך ברשת, חוסר רצינות בנראות הדף שלך יכול לגרום נזק תדמיתי ממש כמו שכל פרסום שנראה לא טוב היה יכול לגרום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה