יום שישי, 30 ביולי 2010

הפייסבוק כמועדון לקוחות

איננו יודעים כמה נתנו את הדעת על כך שלמעשה דף בפייסבוק של מוצר\ שירות מהווה סוג של מועדון לקוחות, אפשר לדוור את האוהדים שלך, ניתן לתת לאוהדים סוג של עדיפות על ידי מבצעים והטבות , והכי חשוב ניתן לפלח את האוהדים ולהכיר אותם מקרוב, ממש מקרוב, אם למשל יש דף אוהדים שעוסק בהלבשה תחתונה, ניתן לדוור את הלקוחות.. סליחה, אוהדים און ליין ובדרך המהירה ביותר , אפשר להתאים פרסום לצרכנים הנכונים לכל עת, קחו למשל את ט"ו באב שביקר אותנו השבוע, ניתן היה לדוור את כל הנשואים\בקשר על כך שיש לנו סטים מיוחדים לכבוד חג האהבה, ניתן היה להתאים את התוכן שמעלים בפייסבוק לקהל האוהדים, למשל לבנות מגיל 18 מתאימים תוכן אחר מאשר לאוהדות בנות 50, וכמובן הכל היה מגיע לאוהדים שלי בצורה המהירה ביותר, בדרך ששום כלי אחר לא יכול לעשות מלבד הפייסבוק, בקיצור תתחילו לחשוב על האוהדים שלכם בדף כעל מועדון לקוחות וירטואלי אבל מאוד יעיל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה