יום שבת, 24 ביולי 2010

סבבה, עשיתי לייק, עכשיו תשחררו...

בפוסט הזה אני רוצה לדבר על למה?... למה אתם חושבים שמעניין אותי שלריקי מהנהלת חשבונות מלאו היום 45 אביבים?
מדובר על תופעה ידועה, פירגנתי ועשיתי לייק בדף של חברה מסויימת או מוצר מסויים, ומאותו רגע אני לא מפסיקה לקבל התראות על כל שטות שלא מעניינת אותי, מילא זה היה רק בפייסבוק עצמו , אבל זה גם מגיע לי במייל ובאייפון, אז בהתחלה אני סבלנית ומחליתה למחול על כך שעניינו אותי ביום הולדתה של ריקי, אבל כשמגיעות גם הברכות על הקידום של יוסי מכוח אדם, ועל איחולי המזל טוב לטובה על חתונת הילדה, זה גורם לי באופן חד משמעי להכנס לפייסבוק ולחפש את כפתור הדיסלייק שישחרר אותי פור גוד משלל ההודעות שלא ממש קשורות אליי וממש מעצבנות אותי וככה מסתיימת לה ידידות מופלאה ... הם איבדו אותי!

מה מוסר ההשכל?
אל תטריד את האוהדים שלך, במיוחד לאחר שפתחת לך דף שמיועד ללקוחות בדברים שלא מעניינים אותם, אתם רוצים ליצור גיבוש פנים ארגוני בחברה שלכם - נהדר! תעשו דף שמיועד רק לכך ותדגישו שלשם כך הוא מיועד (בהנחה שיש לכם גם דף ללקוחות), אפילו הייתי מציעה להגביל את החברות למי שיאושר על ידי ה- admin .
אין לערבב בין תוכן שמאוד לא מעניין את הלקוח שלכם לתוכן שמעניין אותו, הדבר יביא לכך שגם אם תצליחו ליצור כמות יפה של אוהדים הם מהר מאוד יעזבו ואף יפתחו סוג של "קריזה" לא מוסברת עליכם למרות שבאמת ובתמים רק ניסיתם לשמח את יוסי, ריקי וטובה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה