יום שלישי, 20 ביולי 2010

אל תיתן לאחותך הקטנה לפתוח לך דף מוצר בפייסבוק!!!

או למה כדאי לך לעשות את זה באופן מקצועי....

בפייסבוק יש בית קברות ענק לדפי פייסבוק של מוצרים ומותגים שדווקא מוכרים כמותגים חזקים ומובילים אך במרחב הפייסבוקי נראים לא טוב בלשון המעטה, במיוחד אם יש להם דפי "אנטי" שנראים טוב יותר מהדף הרשמי. בד"כ דפים גרועים נראים אותו דבר, מעט חברים, שום יחודיות לדף מבחינת נוכחות של המותג על ידי אפליקציה או באנר והדבר הגרוע ביותר עדכונים שותפים בוול שאף אחד לא מעוניין להתעדכן בהם מה שגורם באופן היעיל ביותר לחפש את כפתור ה-dislike ולהפתר מהדף לעולמים.
לעתים קרובות הדפים הללו גם נשארים לאורך זמן, מאין אנדרטה מכוערת לניסיון כושל ליצור דף בפייסבוק שהתחיל בהרבה כוונות טובות וחלומות על 10,000 חברים.
בגלל כל הנ"ל פתיחת דף בפייסבוק ללא מטרה מוגדרת מראש, פילוח קהל, אג'נדה ועוד הרבה עבודת הכנה (שעל כך ארחיבי בפוסט אחר) נועדה לכשלון, כשלון שיראה לכל מי שיחפש את המוצר או השירות שלך בפייסבוק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה